Author Topic: Singles and Multis banks  (Read 1264 times)

Baloran

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 216
    • View Profile
    • Baloran SAS
Singles and Multis banks
« on: September 28, 2018, 11:43:18 PM »
Dans cette discussion, vous pouvez poster vos librairies de sons.
Pour commencer, je vous propose une librairie de Multis de Laurent & Stéphane  ;)
Pour le multi comme CROSSOVR, faite un Left Shift + C3 pour démarrer toutes les arpèges et séquences ensembles.
Et tapez E3 for start Kick


In this discussion, you can post your sound libraries.
To begin, I propose you a library of Multis of Laurent & Stéphane;)
For multi as CROSSOVR, do a Left Shift + C3 to start all arpeggios and sequences together;)
and play E3 for start Kick...

Baloran

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 216
    • View Profile
    • Baloran SAS
Re: Singles and Multis banks
« Reply #1 on: November 11, 2018, 11:42:17 PM »
Hello

Dans ce multi, vous trouverez les créations de Barbandco (Laurent et Stéphane) ainsi que celles que j'ai créées pour le SoundMIT. Elles sont toutes dans la Bank 2.

JFAVEN 1 et 2 sont dans l'esprit de Joel Fajerman, L'aventure des plantes, générique (et très bon disque) qui m'a plus que marqué....(N'oubliez pas de lancer la séquence).

CDF est l'abrévation de .. devinez ;)  (N'oubliez pas de lancer la séquence)

OXY P1 est dans l'esprit de Oxygène P1, j'adore ces sons.

CROSSOVR est le maxi de ce que peut faire The RIver je crois : 4 sequences/ arpèges, tapez le premier MI pour lancer la basse drum.... Puis accord avec les deux mains pour deux arpèges différents....²

J'attends les vôtres  :)

----------------

In this multi, you will find the creations of Barbandco (Laurent and Stéphane) as well as those I created for the SoundMIT. They are all in Bank 2.

JFAVEN 1 and 2 are in the spirit of Joel Fajerman, Flowers Loves, generic (and very good record) that has more than marked me .... (Do not forget to start the sequence).

CDF is the abbreviation (in french...) of .. guess;) (Do not forget to start the sequence)

OXY P1 is in the spirit of Oxygène P1, I love these sounds.

CROSSOVR is the maxi of what can do The RIver I believe: 4 sequences / arpeggios, type the first E to start the bass drum .... Then agree with both hands for two different arpeggios ....

I'm waiting for your multis :)
« Last Edit: November 11, 2018, 11:45:08 PM by Baloran »