News:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Forum Registration / Inscription sur le forum

Started by Baloran, April 04, 2026, 10:09:20 AM

Previous topic - Next topic

Baloran

Forum Registration
To post on the forum, you need to create an account — but registrations require manual validation on my part. Without this, the forum gets flooded with thousands of spam and scam posts within 24 hours.
Please use the same email address as the one linked to your order when registering. If you wish to use a different address, kindly notify me by email beforehand so I can approve it.
If you previously had an account and your password no longer works or has been forgotten, simply send me an email and I'll reset it for you.

Inscription sur le forum
Pour pouvoir poster, vous devez créer un compte — mais chaque inscription doit être validée manuellement. Sans cette mesure, le forum se retrouve inondé de milliers de messages publicitaires et frauduleux en moins de 24 heures.
Merci d'utiliser la même adresse e-mail que celle de votre commande lors de votre inscription. Si vous souhaitez utiliser une adresse différente, contactez-moi au préalable par e-mail afin que je puisse l'autoriser.
Si vous possédiez déjà un compte et que votre mot de passe ne fonctionne plus ou a été oublié, envoyez-moi simplement un e-mail et je procéderai à sa réinitialisation.